luni, 30 august 2010

Retete - Chec cu smochine

Reteta si pozele apartin prietenei mele Diana IMPERFECTADARONESTA.
Multumesc, Diana!





Ingrediente

- 7 oua
- 210 g zahar
- 210 g faina
- un praf de sare
- 150 g smochine
- 150 g rahat rosu
- 1 esenta de vanilie
Aceasta reteta in original , n-are si un stimulent de crestere dar , eu consider c-ar trebui , voi procedati cum doriti.

Preparare:

Se taie smochinele in sferturi. Se bat albusurile spuma tare cu-n praf de sare si cu zaharul , se adauga galbenusurile , esenta si treptat , faina cernuta ( ptr o buna oxigenare ) amestecandu-se ( se stieeeeeeeeeee ) de sus in jos .
Cand faina a fost incorporata omogen, se toarna aluatul obtinut intr-o tava unsa si tapetata, se aseaza smochinele si rahatul taiat cubulete deasupra ( acestea se vor lasa in aluat spre baza tavii daca vei ajuta-o , batand-o de masa ptr eliminarea bulelor de aer )
Se va coace in cuptorul preincalzit, timp de 30-35 de minute .
Dupa coacere, se stinge focul si se lasa la racit in cuptor, cu usa intredeschisa.
A fost delicios si ajuta si bila mea care-i mai lenesa. Eu l-am si glazurat un pic cu ciocolata menaj .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...