luni, 5 martie 2012

Retete de post - Clatite de post




Ingrediente:
- 200 g. faina
- 200 ml. apa minerala sau bors
- 100 ml. ulei
- 50 g. zahar
- 1/2 lingurita bicarbonat de sodiu
(care leaga in absenta lapelui si oualor)
- un varf cutit sare

Preparare:
Se pun toate ingredientele intr-un vas si se amesteca cu mixerul pana se obtine consistenta unei smantani subtiri. Se da la frigider pentru 1 ora.
Clatitele de post se fac putin mai groase. Se unge tigaia cu ulei inainte de fiecare clatita.
Cand se scot pe farfurie se acopera cu alta farfurie pentru a nu se usca.
Se pot umple cu piure de urzici sau spanac. deasupra se poate pune mujdei de usturoi.
Cand se servesc dulci se pot umple cu gem si se presara cu nuca de cocos.
Pofta buna!

4 comentarii:

  1. Mamma mia, ce bine arata... eu mi le imaginez cu un sosulet de rosii unse si cu ciupercute... Bunatate curata... nu ca n-as servi cu urzici si spanac, dar n-am de unde sa le iau... O saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am sa-i spun sotiei sa-mi faca si mie in jur de doua zeci de clatite ,ca tare pofta mi-ai facut .

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...