duminică, 18 august 2013

Broccoli cu șuncă, mozzarella și ou la cuptor


Încă o rețetă simplă, ideală pentru un mic dejun consistent, sau pentru prânz sau cină.


Ingrediente:

400g broccoli (eu am folosit congelat)
300g șuncă tăiată cubulețe
200g mozzarella rasă
1 ardei gras, tăiat cubulețe
2 fire ceapă verde
sare, piper și ce alte condimente vă mai plac
8-10 ouă

Preparare:

Se încălzește cuptorul la 190C și se unge cu ulei un vas termorezistent.
Se pune apă la fiert, iar când dă în clocot se adaugă broccoli pentru 2 minute. Apoi se varsă totul într-o strecurătoare și se lasă să se usuce bine. Între timp se pot tăia șunca și ardeiul cubulețe.
În vasul uns, se așează întâi broccoli,

apoi cubulețele de șuncă,

ardeiul gras,

la final se presară mozzarella rasă pe deasupra și ceapa verde

și se asezonează cu sare, piper și ce alte condimente preferați (eu am pus busuioc uscat).
Se bat ouăle și se toarnă peste ingredientele din vas. Cu ajutorul unei furculițe, se amestecă bine totul, până când toate ingredientele sunt acoperite cu ou.

Se dă la cuptor pentru 35-45 de minute, până când se leagă compoziția și devine ușor maronie (dacă folosiți 10 ouă, probabil va fi mai aproape de 45 de minute timpul de coacere, dar verificați după 30 de minute).

Se servește fierbinte, cu smântână dacă doriți. Se poate păstra la frigider pentru o săptămână și o reîncăziți la microunde, dar e bună și rece.

Poftă bună și spor la bucătărit!

6 comentarii:

  1. doar ce am facut-o cu brocoli si conopida (jumate - jumate) .... este minunat de gustoasa. Multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  2. Sigur o sa incerc si eu, cred ca e delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc pentru reteta! Tocmai ce am facut-o si eu de altfel! Am gasit congelat broccoli, morcov si conopida , abia astept sa o scot din cuptor sa o gustam! :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...