joi, 31 martie 2011

Retete de post - Placinta cu spanac

Reteta si pozele apartin prietenei mele, de pe Facebook, Genoveva Laura Sapunaru.
Multumesc Laura!!!



Ingrediente:

Pentru foi
- 1/2 kg faina
- 1 lingura sare mare
- apa cat cuprinde
- 1 lingura ulei de masline
- 1 lingura otet
Pentru umplutura
- 1 kg spanac, fiert scurs si tocat
- 1 kg de branza tofu, rasa
- o ceasca orez
- o ceapa, tocata marunt

Preparare:

Amestecam toate ingredientele pentru foi si formam o coca pe care o impartim in doua, pentru doua foi.
Se caleste ceapa, se adauga spanacul, punem putina apa si adaugam si orezul. Lasam sa fiarba, dupa care lasam la racit. Dupa ce sa racit, adaugam branza.
Intr-o tava rotunda, pe care am tapetat-o, punem prima foaie, dupa care umplutura si a doua foaie. O crestam un pic, nu pana jos, asta o sa va ajute in a portiona placinta mai bine. Dati la cuptor pentru circa 30-40 de minute, la o temperatura de 180 grade.
VA DORESC - POFTA BUNA !






16 comentarii:

  1. de post????...cu branza feta???

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut ,daca esti deacord cu un schimb de link te rog adauga pe site-ul tau ,linkul http://www.jocuri-barbie.in cu titlul Jocuri barbie ,apoi astept datele site-ului tau ca sa te adaug pe jocuri-joculete.org pr3 .
    Iti multumesc !

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant
    de cand este feta de post?

    RăspundețiȘtergere
  4. Am incercat si eu aceasta reteta dar am folosit branza tofu, a iesit deliciaosa
    cami23_77@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaaaai, cum arata! Salivez pe tastatura!
    deeea.ablog@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmmm, imi ploua in gura. Cu siguranta am sa o incerc si eu.
    loredana.stanescu@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata f. frumos, este usor de facut si cred ca este f. buna.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ador spanacul si placinta cu spanac. O reteta foarte utila in perioadele de post, si o alternativa excelenta pentru clasica placinta de mere, spre exemplu. Nu ca n-ar fi delicioasa, dar in post optiunile pentru dulciuri sunt limitate, iar mie personal imi plac mai mult placintele cu umplutura sarata. Asa ca daca branza sarata nu se poate, spanacul e perfect.
    andrada.avram@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua tuturor. Este o reteta foarte sanatoasa, avand ca ingredient principal spanacul, o leguma foarte bogata in nutrienti vitali. De aceea doresc ca fiecare dintre noi, romanii, sa consumam o mai mare cantitate de legume dar si de fructe zilnic. O zi buna tuturor si multa sanatate.
    Adresa personala de email este : timofte_claudiu_marius@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  10. Cat de bine arata! Chiar nu am mancat niciodata si am adaugat-o pe lista retetelor de post. Pacat ca se termina postul prea repede si nu mai apuc sa gatesc tot ce am gasit peaici, dar atat de pofta imi este incat sigur o sa fac aceasta placinta si in afara postului.

    RăspundețiȘtergere
  11. Este cu branza tofu-care este de post,nu cu feta, iar la sfarsit nu se mai unge cu ou, ca iar nu mai este de post!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In reteta este branza tofu. Este o reteta trimisa de o prietena si nu am fost atent ca se foloseste ou pentru un, se poate si fara(se unge cu putin ulei), scuze, greseala mea!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...