duminică, 21 noiembrie 2010

Retete culinare de post - Chiftele de cartofi





Ingrediente:

- 4-5 cartofi
- 4-5 catei de usturoi
- 1 ceapa 
- verdeata (marar, patrunjel)
- delikat de legume
- bulion
- sare
- piper 
- faina

Preparare:

Spalam si fierbem cartofii, in coaja. Cand s-au fiert, ii curatam si ii dam prin razatoarea cu ochiuri mari.
Curatam si taiem marunt ceapa, usturoiul si verdeata.
Calim, in foarte putin ulei, ceapa impreuna cu putin bulion.
Amestecam cartofii cu ceapa calita, usturoiul, verdeata, delikatul, o lingura de faina, sare ( aveti grija ca si delikatul are sare) si piper.
Formam bilute pe care le dam prin faina si le prajim in ulei Cardinal, incins. 
Daca nu tineti post mai puteti adauga in compozitie ou si cascaval.

Pofta buna!!!



30 de comentarii:

  1. o reteta foarte buna, sanatoasa, gistoasa si deloc scumpa. o recomand si eu tutror si il felicit pe domnul care a postat-o. o yi buna tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hi , hi si daca nu avem Cardinal ???
    Buna reteta Vasi , dar eu mai glumesc , stii tu

    RăspundețiȘtergere
  3. Este deliciossssssssssssssssss! Sunt foarte bune pentru orice persoana!

    RăspundețiȘtergere
  4. Yammiii bun da eu nu am mers inca in pauza de masa :( railor ce sunteti numai retete misto postati :P

    RăspundețiȘtergere
  5. De-asta mancam in studentie ca spartii. Ce vremuri sarace. Ma mir ca nu am murit de anemie

    RăspundețiȘtergere
  6. O reteta care merita incercata, acum cu atat mai mult, cu ocazia postului.

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  8. foarte delicioase...am facut si sunt bunute

    RăspundețiȘtergere
  9. este o reteta deliciosa si foarte usor de facut imi aminteste de bunica

    RăspundețiȘtergere
  10. Cred ca sunt delicoase, cel putin asa arata!
    deeea.ablog@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Intotdeauna mi-au placut chiftelele de cartofi dar sotia mea nu stie sa le faca, acum o sa iau reteta de aici sa vad daca se descurca !planet_florin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. yummy !!! diseara le prepar si eu. sper sa-i placa sotului meu :))
    elena.duchin@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. foarte simpla si gustoasa reteta !
    colourful_heart.iulya@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte bune si chiftelutele. Multumesc pentru retetele de post postate. Nici nu simt ca este post, atat de savuroase sunt mancarurile. Sarbatori fericite - alexandra.ciuchi@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sunt innebunita dupa aceasta reteta inca de cand eram mic copil...ba chiar datorita simplitatii retetei am pregatit aceste chiftelute de multe ori pentru familia mea.
    E o reteta simpla,ce nu necesita multe ingrediente si care poate fi realizata de oricine...putand fi de post sau nu.
    Eu prefer sa le savurez alaturi de un sos(tzatziki,maioneza..)
    Asa ca,cine are pofta de ceva bun si rapid..puteti incerca aceasta reteta extra.

    RăspundețiȘtergere
  17. Am fost obisnuita cu aceste chiftele din copilarie, pentru ca la mine in familie se tine post. Acum ca pot sa mi le gatesc eu insami, nu am uitat aceasta reteta, care imi este foarte utila, pentru ca eu nu mananc carne. Pentru aceasta reteta eu folosesc si dovlecel.
    andrada.avram@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  18. Cred ca ma pun pe treaba.. si ma pregatesc de gatit !!!

    inger_fara_harpa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  19. Cred ca sunt super gustoase , hmm arata foarte bine !

    nebunickx@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  20. Am incercat reteta si au iesit foarte bune...
    lavy.lav26@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt foarte binevenite retetele de acest gen mai ales acum in postul Craciunului.sa le incercati si pe cele cu soia.Sunt dementiale chiar daca pare greu de crezut!
    afrandreea@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  22. Multe persoane se feresc de chiftelutele de post crezand ca nu au gust, insa eu in post am in permanenta chiftelute in frigider numai ca mai adaug si soia granule fiarta si morcov si ies mai consistente si mai gustoase.
    Si pentru ca incerc sa mananc cat mai sanatos, in ultimul timp am ales sa pun chiftelutele in cuptor, pe hartie de copt si astfel se rumenesc foarte frumos si nu mai folosesc deloc ulei. Asa mananca si sotul meu care are probleme cu stomacul iar eu pot sta linistita ca pot manca oricate fara sa-mi afecteaza greutatea :D

    RăspundețiȘtergere
  23. Aceste chiftelute sunt foarte bune, aproape ca nu iti dai seama ca sunt de post, iar cele prezentate aici au o imagine fantastica. kamellya_c@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  24. Mi-e o pofta!! Abia astept sa le incerc! ;)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...