luni, 26 martie 2012

Retete culinare - Soufflé de cartofi


Chiar dacă acest fel de mâncare cu cartofi este rapid şi uşor de facut, este fabulos.

Ingrediente:
- 3 cesti cartofi fierti si pisati bine cu furculita
- 4 oua
- 1/2 cana frisca
- 1 si 1/2 cana branza rasa
sau cascaval
- 50 g unt
- piper

Preparare:
Mixati piureul cu ouale batute bine, frisca si 1 cana de branza rasa, pana se omogenizeaza.
Ungeti cu unt un vas termorezistent si puneti compozitia. Nivelati bine si presarati cealalta jumatate de cana cu branza rasa.
Dati la cuptorul bine incins pana se rumeneste frumos.
Pofta buna1

11 comentarii:

  1. Chiar interesant ! Frisca-i batuta , sau se adauga asa , ca la creme ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, suntem o asociatie pentru protectia animalelor nou infiintata si am dori sa stim daca ai fo de acord sa facem un schimb de link-uri.
    Noi suntem acestia: http://asociatia-prieteni-buni.blogspot.com/

    Mersi,
    Irina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Irina!
      Am adaugat linkul tau cu numele "Asociatia Prieteni Buni". Este bine?

      Ștergere
  3. Am facut aseara,o bunatate,am fost laudata de familie deci te voi lauda si eu!Foarte buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a fost de folos.

      Ștergere
    2. Daca te rog frumos, se poate sa facem un schimb de linkuri?
      Eu oricum l-am pus pe al tau.
      Succes!

      Ștergere
  4. 3 cesti piure din cati cartofi ies? Si este doar cartof fiert si pasat sau lapte/unt?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depide de cartofi...acum daca faci din 1kg si iti mai raman, cred ca nu este nici un bai!
      De unde am luat reteta zice ca piure, asata implica lapte si unt, dar eu am pus doar cartofii fierti si pisati, o sa modific reteta si o sa scriu asa!

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...