miercuri, 10 iulie 2013

Dovlecei cu roșii și mozzarella


Este cea mai rapidă și delicioasă reteta pe care am făcut-o vreodată! Sursa: www.gustos.ro .

Ingrediente:
- 1 dovlecel mai mărișor
- 4 roșii
- 400g mozzarella
- 3 ouă
- 3 linguri smântâna
- sare
- piper
- frunze de busuioc

Preparare:
La cat este de simpla reteta, nu ar mai trebui sa scriu nimic aici...si totusi:
Pentru a economisii timp, incepem prin a aprinde cuptorul.
Spalam legumele si le taiem rondele ( fara sa le curatam de coaja ) egale. Taiem si branza la fel ca pe legume. Asezam legumele si branza, in straturi alternative, intr-o tava termorezistenta. ( vezi foto ) 

Potrivim de sare si piper si dam la cuptorul incins, pentru 20 de minute, la temperatura mare.
Intre timp, batem ouale cu smantana si le condimentam. Dupa cele 20 de minute, scoatem tava si turnam ouale batute cu smantana. Mai dam la cuptor pana se rumeneste frumos.
Pofta buna si spor la bucatareala!

P.S.  Mai mult mi-a luat sa fac aceasta postare pe blog, decat sa gatesc reteta!!!


7 comentarii:

  1. Luni am facut ceva asemanator, am adaugat si vinete, un ardei gras si unul iute pentru a fi un pic picanta, dar nu am pus ou si smantana.

    Azi am sa o fac pe asta, cred ca va fi si mai buna. Chiar ma gandeam ce sa mai gatesc azi. Multumesc pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merg stropite cu un pic de ulei de susan presat la rece.
      Astept poze sau un link, cu prestarea, sa-l punem aici!
      retete.mancaruri@yahoo.com

      Ștergere
  2. Chiar ca este rapida si cu siguranta delicioasa! Fur si eu reteta.
    o zi buna!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Nico!
      sa-mi lasi si mie linkul, sa-l pun aici, pls.!

      Ștergere
  3. interesanta retete, as incerca-o, dar crezi ca merge si cu o branza mai moale si slab sarata, in loc de mozzarella?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna Alezy!
      eu cred ca merge si cu acel fel de branza!
      astept impresii si eventual poze care sa le punem aici!
      retete.mancaruri@yahoo.com

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...