marți, 20 noiembrie 2012

Cartofi frantuzesti a la Grasu64



Ingrediente:
- 1,5 kg cartofi
- 200 g branza
- 3 carnaciori oltenesti
- 5 oua
- ulei
- marar (eu am pus uscat), cimbru
- sare piper
 
Si o poza cu tava mea cea zgariata, dar de care nu ma indur sa o arunc. Aveti voie sa radeti de mine!


Preparare:
Curatam cartofii, ii taiem in jumatate pe lung si fiecare jumatate in patru. Punem cartofii la fiert in apa cu sare, pentru 20 de minute. Dupa ce s-au fiert cartofii, ii scurgem de apa si ii punem intr-o tava termorezistenta (eu am folosit o tava mare de tarta). Amestecam carofii cu ulei, marar, cimbru si ii dam la cuptor pentru 15-20 de minute.
Cat stau cartofii la cuptor pisam cu furculita branza si o amestecam  cu ouale batute bine.
Cand sau rumenit cartofii, punem peste ei branza cu ouale si deasupra carnatii taiati bucatele si dam la cuptor pentru alte 15-20 de minute (pana se rumeneste frumos).
Pofta buna!

8 comentarii:

  1. M-ai intaratat cu pozele astea :) Trebuie neaparat sa gasesc o alternativa la tava asta, sa fac si euuuu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, cum arata! Trebuie incercata neaparat reteta!
    anaflorin2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. uite, nu m-as fi gandit sa folosesc tava de tarta si la asa ceva! ingenioasa idee!
    adnia
    http://adniasblog.blogspot.ro
    e-mail: dia.daria@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata fain si suna bine, dar eu as adapta-o pentru mine :) As pune ulei de masline , cartofii sa fie putin rumeniti , as adauga un pic de cascaval sau mozzarella si carnaciorii taiati rondele si presarati . Niste rozmarin si coriandru macinat, cimbrisor si niste sos de rosii si la cuptor - yummy :)
    Felicitari pentru reteta , mi-ai dat o idee foarte buna !
    dark.blue.rock@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Puteam sa jur cand am vazut imaginea ca este vorba de o felie de pizza:)), fiindca exact asa arata. Oricum de la ingredientele folosite, pana la aspectul final si toate celelalte detalii, pot sa spun ca este o reteta perfecta, si ca m-as infrupta pe nerasuflate din ea! agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. Cartofii frantuzesti sint printre prefelatele noastre, mai ales iarna, parca se simte nevoia de ceva mai consistent.
    daianav@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...