vineri, 9 noiembrie 2012

Chicken with green peas /Mancare de mazare cu pui

O mancare extrem de simpla, care te scoate din incurcatura cand nu ai foarte mult timp pentru bucatarit.


Ingrediente:
- 2 kg mazare verde ( curatata ramane cam 1 si 1/2 Kg )
- 4 pulpe de pui dezosate, fierte
- zeama in care am fiert pulpele, aproape 2 l
- 1 ceapa curatata si taiata marunt
- 2-3 morcovi mai potriviti, curatati si taiati in 8 bucati fiecare
- 1 legatura de marar spalat si taiat marunt
- 2 linguri de bulion dizolvat in 5 linguri de apa rece
- 2 linguri faina dizolvata in 6 linguri de apa rece
- sare si piper dupa gust
- 2 linguri ulei


Preparare:
Incingem 2 linguri de ulei intr-o cratita si calim ceapa. Turnam zeama (incalzita) in care a fiert carnea , peste ceapa calita. Adaugam mazarea si morcovii si lasam sa fiarba.
Cand mazarea si morcovii sunt aproape fierte, punem bulionul dizolvat in apa si mai lasam sa fiarba 10 minute. Dupa acest interval adaugam faina dizolvata in apa, carnea si condimentam cu sare si piper dupa gust. Lasam sa mai fiarba 15 minute.
Luam cratita de pe foc si adugam mararul taiat marunt.
Pofta buna!

9 comentarii:

  1. Eu prefer sa pun unt intr-o tigaie si sa pun puiul in unt pana se face putin. apoi sa pun in mazare. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte faina reteta, fiica mea iubeste la nebunie mazarea

    RăspundețiȘtergere
  3. am uitat adesa de mail alina16mary@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. mazare ne place si noua tot cu pui, e foarte buna
    anaflorin2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Mazarea eu o mananc si asa simpla, fiindca este extrem de dulce si de gustoasa, dar cum la fiecare preparat culinar nu imi place sa lipseasca, ,,butzica"(asa numeam eu bucatica atunci cand eram mica:))), imi place combinata cu pui, de obicei imi place cu bucatele taiate marunt din piept de pui! agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. nu sunt fan mazare dar la cat de usoatra este reteta voi deveni curand ..

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...