miercuri, 7 noiembrie 2012

Concurs - Taverna Pescărească "La Zavat" te baga cu picioarele sub masa




Taverna Pescărească "La Zavat" si blogul Retete de mancaruri te premiaza!
Esti invitată împreună cu cineva drag să savurezi o masă delicioasă (doua feluri de mancare si bautura) la Taverna Pescărească "La Zavat" pe Popa Nan 16.
Din păcate, Bucureștiul nu are atât de multe restaurante cu specific pescăresc pe cât mi-ar fi plăcut mie. Mâncăruri cu pește sau fructe de mare găsești mai peste tot. Însă puține restaurante se pot lăuda că au pește proaspăt sau că știu să-l gătească.
Taverna La Zavat mi se pare locul potrivit pentru o ieșire cu prietenii într-o seară din timpul săptămânii și, mai ales pentru iubitorii de pește, un loc bun pentru reuniuni sau petreceri private. 
Meniul este aproape în întregime plin cu specialități grecești, cu mult pește și fructe de mare aduse din Grecia și de pe la noi. Tot ce am gustat acolo mi s-a părut proaspăt și bine gătit. Serviciul a fost fără reproș și am aflat de la câțiva obișnuiți ai locului că în multe seri îi poți întâlni acolo și pe patroni, care stau destul de mult printre clienți, te servesc, și au grijă să nu-ți lipsească nimic. Este genul acela de familiaritate care cred că trebuie să existe într-un astfel de loc și care poate să întregească tabloul de tavernă veritabilă, cum întâlnești la tot pasul în vacanțele din Grecia. Restaurantul este mai tot timpul plin și vezi acolo clienți de toate vârstele. Prețurile mi s-au părut destul de rezonabile, ba chiar neobișnuit de mici pentru un loc din București care, cel puțin teoretic, face toate eforturile să-ți servească permanent pește proaspăt. 






 Înscrierile se fac prin formularul Rafflecopter, iar regulile sunt următoarele:
1. Adauga ca prieten Taverna Pescareasca La Zavat(clik aici).
2. Da like si share paginii Retete de mancaruri(clik aici)
3. Urmăreşte blogul Retete de mancaruri prin Google Friend Connect(vezi in coloana din dreapta a blogului unde scrie Inscrieti-va pe acest site)
4. Dă share pozei de concurs de aici.

Premiu

O masa pentru doua persoane la Taverna Pescărească "La Zavat"

Concursul incepe astazi 07.11.2012 si se incheie pe data de 15.11.2012 orele 23:59.

Concursul este deschis tuturor persoanelor care pot ajunge in Bucuresti, pe str. Popa Nan, Nr. 16 !
                  

 Înscrierile se fac prin formularul de mai jos!

ATENŢIE: Comentariile la postare nu se iau în considerare!

Castigatorul este Stroe Mihaela.

Felicitari!

a Rafflecopter giveaway



5 comentarii:

  1. Da,chiar imi place locatia......se mananca bine si pe deasupra sunt fan peste.
    Oare am respectat intocmai pasii pentru inscrierea in concurs?
    Maria Mihalache

    RăspundețiȘtergere
  2. Ehe,daca as fi din Bucuresti cred ca eram prima pe lista;asa nu-mi ramane dacat sa urez succes concurentilor!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehe,sa fi fost din Bucuresti,prima eram pe lista;asa ca nu-mi ramane decat sa urez succes concurentilor!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult succes bucurestenilor ca noi, cei din provincie ...inghitim in sec....

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...