miercuri, 21 noiembrie 2012

Macrou cu legume la cuptor



Ingrediente:
- 3 bucati macrou
- 3 morcovi
- 3 ardei
- 3 rosii
- 1 ceapa
- 1 lamaie taiata felii
- sare, piper


Preparare:
Se curata. se spala si se taie intrei bucati fiecare macrou.
Legumele se spala, se curata si se taie grosier.
Intr-o tava termorezistenta punem legumele taiate si deasupra bucatile de peste si peste peste feliile de lamaie. Punem apa cat sa treaca un pic peste macrou.
Dam la cuptor pana scade apa si macroul s-a rumenit.
Pofta buna!

10 comentarii:

  1. Tare mult imi place reteta asta! :) Ador amestecul asta de peste cu legume, fara adaos de grasime si gatit la cuptor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am facut astazi 2 tavi si nu mai am nicio bucatica!!!! Am respectat reteta si am taiat legumele grosier si a fost foarte bine asa! Daca le taiam marunt cred ca iesea o pasta, nu se mai simteau toate aromele. Multumim pentru reteta, este un deliciu!
    dn_zaharia@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte usor de pregatit si cred ca si foarte gustoasa! Nicio masa fara peste :)
    anaflorin2005@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. arata foarte bine.e o reteta usoara si sanatoasa.incercati cu incredere :)
    blue_angel_mary@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie nu prea imi place macroul...dar in schimb l-as inlocui cu baby-hering pe care il ador atat fript cat si prajit, si cred ca ar merge perfect si cu legume la cuptor. Oricum eu sunt satula de peste, daca tata are balta si balta are peste:), alimentul meu nelipsit din frigider este pestele gatit sub toate formele, si unde mai pun ca tata este de meserie si bucatar si gateste pestele sub fel si fel de ciorbe si retete.:)) agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate ne inviti si pe noi la balta, la un pescuit!

      Ștergere
    2. Sigur ca da! Dar la vara, ca acum nu mai trage pestele! Ma contactati pe adresa de email si veniti. Daca sunteti din Bucuresti, nu sunteti asa departe, fiindca in judetul Teleorman este.

      Ștergere
    3. Multumesc frumos! Din Bucuresti sunt.

      Ștergere
  6. Imi place macroul, muuult de tot!!!!!
    O reteta delicioasa care trebuie incercata!
    mihaela.dumitrana@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...