joi, 15 mai 2014

Barcute cu specialitati cu trufe



Cum va spuneam, am primit cadou specialitati cu trufe de la delicecorner.ro si cum abia asteptam sa le testez, am trecut la treaba. Am prestat aceste pateuri cu minunatele specialitati si rezultatul a fost cel asteptat;
Gust si miros, deosebit, puternic si fin! Sigur ca au cerut si un vin roze de calitate! 

Ingrediente:



- 1 foaie de patiserie 
- 2-3 lingurite  Crema de parmezan Reggiano si trufa alba de primavara
- 1-2 lingurite Crema de hribi si trufe albe
- 80 g branza Brie
- 2 cutii sprot afumat
- 3 linguri crema de smantana
1 ou 
- 1 lingura de lapte
- boia de ardei iute de la Kotanyi

Preparare:

Pentru inceput dam drumul la cuptor, sa aiba timp sa se incinga bine.

Desfacem foaia de patiserie.
Intr-un castron amestecam specialitatile din trufe cu crema de smantana si 5-6 bucati de sprot afumat, pe care inainte l-am pisat cu furculita.






Adaugam si putin ulei din conserva de peste si amestecam.


Condimentam cu boiau de ardei iute, dupa gust.


Cu o lingura punem, din loc in loc compozitia. pe foaia de patiserie


si o intindem uniform.


Taiem foaia in 12 patrate.


Pe fiecare patrat punem cate doi pestisori,


iar peste ei 2-3 bucatele de branza Brie.


Apucam  doua colturi opuse ale patratelor de aluat si le rasucim impreuna.


Formam astfel niste "barcute" pe care le punem in tava de aragaz.
Voi puteti pune in tava foaie de copt, eu nu am mai avut.


Amestecam galbenusul de ou cu lingura de lapte si ungem barcutele.


Le presaram cu putina boia de ardei iute, daca nu va place prea picant puteti pune boia dulce.


Le dam la cuptorul bine incins pentru 15 minute sau pana se rumenesc frumos.


Dupa ce s-au rumenit frumos le scoatem de la cuptor,


le asezam pe o farfurie si le devoram, alatuti de un vin roze.



Pofta buna si spor la bucatarit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...