joi, 15 mai 2014

V-ar placea ca blogul meu sa fie ales blogul anului, votati-ma!

Dragele mele, am nevoie de ajutorul vostru. Particip la Festivalul blogurilor gustoase si daca v-ar placea ca blogul meu sa fie ales blogul anului, votati-ma va rog la cele doua categorii la care particip! Trebuie doar sa va conectati cu contul de facebook si sa dati click pe butonul rou cu voteaza din dreptul fiecarei categorii pe link-ul: http://www.gustos.ro/festivalul-blogurilor-gustoase/blogger/retete-de-mancaruri.html Dupa ce ati votat dati un refresh si votati si a doua categorie. si like-urile voastre, sau +1 imi pot fi de mare folos!
Va multumesc din toata inima pentru sustinere, iar daca pot ajuta si eu o fac cu mare drag, doar lasati link-ul in comentarii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...