sâmbătă, 31 mai 2014

Bancul zilei

Un cioban isi pastea oile pe o pajiste , la un moment dat zareste un hotel ,isi lasa oile si se duce direct in hotel.
Acolo il intampina patronu si ii zice:
Patronul:ce e cu dumneata aici?
Ciobanu:stiti ,eu sunt cioban si vreau ca in seara aceasta sa dorm la dvs. in hotel ..va platesc 1000 de euro.
Patronul:1000 de euro pentru o noapte ? ...sigur poftiti in camera rezidentiala!
Ciobanul:stiti, in seara aceasta as dori si eu o domnisoara daca se poate .......va mai dau 1000 de euro
patronul se conformeaza si ii aduce o domnisoara ,dupa ce termina treaba ciobanul il cheama pe patron din nou.
Ciobanu:stiti, nu m-am saturat numai cu domnisoara pe care a-ti aduso dvs. ,am vazut pe hol o doamna innalta ,blonda
draguta......daca se poate......sa o chemati la mine
Patronul:poi aia e nevastamea
Ciobanul:va mai dau 2000 de euro
Patronul:inca 2000 ..mmmm...OK.
dupa ce termina treaba si cu nevasta patronului , ciobanul il cheama iar.
Ciobanul: stiti,m-am simtit extraordinar cu sotia dvs. dar parca nu a fost de ajuns.
Patronul : ce vrei domnule sa spui
Ciobanul:stiti , mustacioara asta dvs ma excita teribil ,daca mi-o s**i iti mai dau 5000 de euro
Patronul : pfff inca 5000 ..Ok
in timp ce patronul isi facea treaba ciobanul incepe sa rada in hohote ...timp de 10 min , la un moment dat patronul se opreste din lucru si il intreaba
Patronul:ce ai domnule de razi ?
Ciobanul : IN VIATA MEA NU AM AVUT ATATEA DATORII!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...