duminică, 1 iunie 2014

Cipsuri dulci - de casa


Cand aveti chef de rontait si/sau de ceva dulce, incercati aceste cipsuri delicioase.

Uleiuri presate la rece, 100% naturale, puteti cumpara de aici: http://www.2e-prod.ro/produse/

Ingrediente:

- 1 pachet foi de placinte
- zahar, dupa gust ( eu am folosit cam 1/2 din cana pe care o vedeti in        imaginea cu ingredientele)
- scortisoara macinata, dupa gust ( eu am pus 2 linguri)
1/2 ceasca ulei presat la rece de floarea soarelui
- 1 ou
- 2 linguri de lapte




Preparare:

Amestecam bine, zaharul cu scortisoara ( le punem intr-un bol pentru a fi mai usor de manevrat).
Batem oul cu laptele.



Umplem o ceasca, pe jumatate, cu ulei.
Intindem o foaie de placinta pe blatul de lucru si o ungem cu putin ulei. 
*Pentru a fi mai dietetice, ma gandesc ca data viitoare sa le ung cu ou amestecat cu lapte, in locul uleiului. 



Peste ea suprapunem foaia urmatoare, o ungem cu ulei si facem aceiasi operatiune pana, inclusiv, cu a patra foaie.



O presaram uniform cu zaharul amestecat cu scortisoara ( ca si cum am pune sare ).


Peste, punem din nou patru foi, unse intre ele. Foaia de deasupra o ungem cu ou batut cu lapte si o presaram cu zaharul amestecat cu scortisoara.
Taiem foile in patratele mici 



( eu am facut 24).



Intr-o tava de aragaz, punem hartie de copt 



si asezam cipsurile.



Dam la cuptorul bine incins, pentru 10 -15 minute, in functie de aragaz ( pana se rumenesc frumos, mie imi plac mai crocante).



Continuam operatiunea pana la terminarea foilor.



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...