joi, 2 septembrie 2010

Retete culinare- Biscuiti cu lapte

Ingrediente:

- 500 g faina
- 250 g unt
- 150 g zahar
- 1 ou
- 50 ml lapte
- esenta de vanilie
- 1 pachet praf de copt

Preparare:

Untul se freaca spuma cu zaharul, se adauga oul, esenta de vanilie, praful de copt dizolvat in lapte si faina si se framanta bine. Aluatul se lasa sa stea o ora, apoi se intinde intr-o foaie care se taie in diferite forme. Acestia se pun in tava unsa cu unt si tapetata cu faina, se introduce la cuptor, la foc potrivit. Biscuitii se scot din tava fierbinti.
Se pot servi simpli sau uniti cu gem, crema de ciocolata sau rahat.
Pofta buna!
Am probleme cu aparatul foto - sper cat de repede sa rezolv si sa revin cu poze la fiecare postare.

2 comentarii:

  1. multumesc pt adaugare, am adaugat si eu bannerul blogului tau la rubrica http://balantza.blogspot.com/p/promovare-bloggeri-banner.html !!! insa am o rugaminte,daca poti schimba bannerul ce tocmai l.ai postat cu cel nou ,pe care intamplarea face ca tocmai azi sa.l realizez!! gasesti datele aici http://balantza.blogspot.com/p/schimb-de-link-contact.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok am rezolvat cu bannerul nou.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...