luni, 2 aprilie 2012

Retete culinare - Nu stiu ce....a la Grasu64



Este o reteta pe care am facut-o cu ce aveam prin casa, verdeturi, un pic de carne de porc, un pic de carne de pui si ca sa aiba consistenta am pus si orez.
Asa ca astept sa o botezam impreuna. Lasati un comentariu cu numele propus de voi.


Ingrediente:

- aproximativ 300 g pulpa de porc
- 2 pulpe de pui
- 1 legatura de ceapa verde
- 2-3 fire de usturoi verde
- 2-3 catei de usturoi
- marar si patrunjel
- 1 cana de vin alb
- 1 cana de orez
- 3 foi de dafin
- 1/2 l de suc de rosii
- 1 lingura bulion
- 2 lingurite zahar
- 1 lingurita otet
- cimbru, sare, piper
- 1 lingura de delikat

Preparare:

Spalam copanele, aici ma refer la cele de pui, si le punem la fiert in 3 litri de apa. Punem si delikatul.
Curatam si spalam ceapa verde, usturoiul verde si le taiem marunt.
Taiem fasii carnea de porc si o calim in putin ulei pana prinde o culoare aurie ( eu am pus intr-o cratita de tuci).Cand este gata o scoatem pe o farfurie.
Dupa ce s-au fiert pulpele de pui ( nu aruncam supa formata) le dezosam si le punem impreuna cu ceapa si usturoiul, sa se caleasca, in uleiul unde am calit si carnea de porc. Cand este gata adaugam carnea de porc, lingura de bulion si jumatate din vin, lasam sa dea in cateva clocote. Adaugam supa de la pulpele de pui, sucul de rosii, zaharul, otetul si foile de dafin si lasam sa fiarba aproximativ 30 de minute.
Dupa acest interval de timp adaugam orezul si lasam pana ce este fiert. Punem si restul de vin, cimbru sarea si piperul si mai lasam 5 minute.
Cand este gata luam dupa foc si punem mararul si patrunjelul.
Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Foarte tare ,,Nu stiu ce ... a la Grasu64" .
    SAU :
    -Curatenia frigiderului
    -Stop risipei
    -Cu de toate
    ............. si putem continua , dar cum i-ai zis tu , este original .

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata delicios! Si eu mai "inventez" uneori retete cu ce am prin casa :)

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...