joi, 26 aprilie 2012

Retete culinare - Copanele cu mazare si cartofi

Reteta si pozele apartin prietenei si colaboratoarei mele ONESTA. Multumesc Diana!

Ingrediente:

- 6 copanele
- 400-600 g mazare
- 6 cartofiori
- 2 cepe medii
- 1 gogosar
- 3 morcovi
- 2 lg pasta de tomate
- 50 ml ulei
- 1 lgt amidon de porumb
- concentrat de legume
- boia dulce(iute , cui ii place)
- piper
- 2 foite de dafin
- cimbru (optional)
- busuioc (optional)

Preparare:

Am curatat , spalat condimentat si piperat copanelele si le-am lasat deoparte ptr a ma ocupa de legume .
Ceapa am taiat-o solzisori si-am dat-o la calit in uleiul in care am parpolit cateva minute copanelele ; morcovul si gogosarul le-am taiat cubulete si le-am adaugat cepei , continunad calirea , doar cateva minute . Am adaugat si mazarea , iar dupa alte 10 minute am adaugat si cartofiorii , taiati cubulete mici ; am potrivit de sare , piper si-am adaugat si plantele dezhidratate , boiaua dulce si frunzulitele de dafin . Deoarece majoritatea legumelor au fost congelate , n-a mai prea fost necesara adaugarea de apa . Am adaugat si copanelele , sa-si imprumute gusturile . Am lasat inca 20 de minute la foc mic , cand am desfacut 2 lg de pasta de tomate cu un pic de apa calduta , impreuna cu o lingurita de amidon de porumb si-am adaugat mancarutei . Am mai dat totul in cateva clocote si-am oprit focul .
Am servit cu paine proaspata si crocanta , alaturi de niste gogonele otetit-murate , si/sau cu ardei iute de la otet.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...