joi, 23 februarie 2012

Retete culinare - Budinca de paine


Foto by Simona Floroaia - La Bohème

Imi cer scuze pentru calitatea pozelor, ori aparatul nu este bun, ori pozarul nu reuseste sa il regleze.

Reteta originala era dulce: http://www.caietulcuretete.com/2011/05/budinca-de-paine.html, eu am modificat-o incercand sa vad daca iese si sarata, eu zic ca am reusit.

Ingrediente:

- o paine veche
- 6 oua
- 300 ml lapte
- 150 g cascaval
- 1 legatura marar
- 50 g unt, pentru uns tava

Preparare:

Incingem cuptorul. Ungem tava. Taiem painea cubulete si o asezam in tava. Amestecam ouale cu laptele si cu mararul, taiat marunt si sare, dupa gust. Turnam laptele amestecat cu ouale si mararul peste painea din tava. Radem cascavalul deasupra. Dam la cuptor pana prinde, deasupra, o culoare aurie.
Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Vasi , cred c-a iesit o bu-na-ta-te ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar azi o voi incerca ; daca-i adaug si niste pancetta crocantzica , oare-i bai ? (sa aibe si amprenta mea :d)

    RăspundețiȘtergere
  3. Uuuuuuuuuuuuuuuuuu , ce buncaciune a iesit :d , tre' s-o repet ca mi-e pofta iar :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ms , ms Vasi !
    Wk frumos !
    Pozele sunt reusite si sa nu crezi ca doar tu nu stii sa reglezi camera foto , sa ma vezi pe mine :d toate pozele parca-s facute-n bezna :))

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...