vineri, 24 februarie 2012

Retete culinare - Prajitura Negresa


Reteta si pozele apartin blogului http://cathy2.prodiaspora.de
Multumiri lui Cathy!

Dragilor, aceasta negresa de post este atat de pufoasa, atat de ademenitoare, incat cu greu veti rezista tentatiei de a nu o prepara.


Ingrediente:
- 1 cana zahar
- 1 cana apa
- 1/2 cana ulei
- 4 linguri cu gem sau dulceata (eu am pus cirese din dulceata)
- 3 linguri cacao
- o mana nuci pisate (merge si cocos daca nu aveti nuci)
- o lingurita rasa de praf de copt (cui nu-i place praful de copt poate sa puna bicarbonat stins cu zeama de lamaie)
- 2 cani faina
- stafide (sau mere, prune, caise uscate)
- arome
Preparare:
Se amesteca toate ingredientele pana se obtine o "crema", care se pune in tava unsa si tapetata cu faina.
Se coace la foc potrivit 30-35 de minute. Pe deasupra se poate presara nuca, ciocolata de post sau orice altceva va place :)
Se taie cand s-a racit.
Daca vreti sa faceti prajitura intr-o tava mai mare trebuie sa dublati reteta.

3 comentarii:

  1. Vasi , imi place reteta , dar imi place si ca-i de la Cathy si radioul ei

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai facut sa rosesc ... eu iti cunosc blogul de mult timp , ai uitat ? vezi , daca mi-am sters contul de pe Netlog ??? :d

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...