luni, 25 octombrie 2010

Castigatorul concursului Retete de mancaruri

Multumim din suflet tuturor participantilor la concurs si le dorim mult noroc!
Va asteptam cu placere, la viitoarele concursuri, cu premii mai consistente.
Mutumim sponsorului nostru firma 2E - PROD producator al uleiului CARDINAL
Din cauza unor probleme tehnice am publicat lista concurentilor incompleta, lucru pe care l-am remediat si pentru care ne cerem scuze.
Tragerea la sorti s-a facut cu ajutorul RANDOM.ORG
Fericitul castigator este o castigatoare: STAN ANA MARIA, din Bucuresti.
Felicitari!!!

Un comentariu:

  1. Am primit azi premiul si totul a fost ok ma bucur mult ca am castigat si abia astept sa incerc uleiurile pe care le-am castigat, pt ca in afara de premiul oferit am mai primit bonus inca trei sticlute de ulei de nuca de soia si germeni de grau.Multumesc mult.

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...