luni, 17 februarie 2014

Ficatei de pasare cu galuste



Ingrediente:

1 kg de ficatei de pasare
4 cepe mari
4 catei de usturoi
1,5 l supa
750 ml suc de rosii
foi de dafin, dupa gust ( eu am pus 4 )
sare, piper
75 ml ulei
patrunjel
Galuste:
pentru ca multi se tem sa faca galuste, uitati aici reteta video
*eu am pus si 3 linguri de ulei la galuste

Preparare:

Spalam, curatam bine ficateii si ii punem la scurs.
Curatam, spalam si taiem ceapa fideluta ( eu am taiat-o marunt, ca asa vrea"poporul", dar este mai buna fideluta ).
Intr-o cratita, mai maricica, incingem uleiul si punem ficateii la calit.



Cand ficateii si-au schimbat culoarea, adaugam ceapa si usturoiul, curatat si taiat marunt.




Lasam la calit 15 - 20 de minute. Adaugam supa fierbinte, sucul de rosii, foile de dafin si mai lasam sa fiarba inca 15 minute.
Dupa acest timp adaugam galustele si mai lasam inca 15 minute sau pana galustele sunt fierte.
Potrivim de sare si piper si punem patrunjelul tocat marunt.




Pofta buna!

2 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...