luni, 29 octombrie 2012

Cornuri cu ierburi si seminte

Dupa cum va promiteam la reteta Paine cu ierburi si seminte a la Grasu64, iata si reteta de Cornuri cu ierburi si seminte. Reteta este un mix, plus adaugirile mele, intre reteta( Cornuri de brutar) a  Laurei Laurentiu de la siteul Retete ca la mama si cea (Paine cu ierburi si seminte) a lui Marius Tudosie de la Bacania Veche. Le multumesc ca exita!

Ingredientele si modul de preparare al aluatului le gasiti aici (Pentru cornuri folositi doar jumatate din ingrediente si fara carnaciori.)

Mai jos o sa va spun cum am modelat si am copt cornurile.

Dupa ce a crescut aluatul, l-am impartit in 16 bilute egale( teoretic).
Fiecare biluta se aplatizeaza cu palma, se unge cu ulei pe toata suprafata, se ruleaza, apoi se rasuceste si se innoada.
 Se tine cont de ordinea in care s-a facut ultima operatie, prima innodata va fi prima care trece la urmatoarea operatie. Fiecare fasie innodata se aplatizeaza cu sucitorul, in forma elipsoidala, mai lata la una dintre extremitati. Incepand din partea mai lata, se ruleaza cornurile.
Se aseaza cornurile in tava acoperita cu hartie de copt.
Se amesteca galbenusul cu o picatura de apa si se pensuleaza cornurile.
Se presara cu sare, susan si chimen.
In reteta originala se spune; "Se lasa 5-10 minute la loc caldut, sa mai “se dezvolte” in tava”, apoi se dau la cuptorul preincins la 180 de grade (al meu e pe gaz, neventilat) pentru 20-25 de minute". La mine adurat cel putin 45 de minute , pana s-au rumenit frumos! ( cuptor de doi lei, face treaba da mai incet)


Pofta buna!

3 comentarii:

  1. Arata taaare bine, si cu siguranat grozav de aromate!

    RăspundețiȘtergere
  2. arata delicios,chiar azi mi-am luat niste seminte de susan fiindca ma gandeam sa fac cornuri,cred ca o sa incerc reteta aceasta
    yadydeea_puss[at]yahoo[dot]com

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata perfect, numai ca eu le-as umple parca si cu ceva sa fie mai apetisante! agnes14181@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...