duminică, 29 august 2010

Retete - Pui cu ardei

Reteta si pozele apartin prietenei mele Diana IMPERFECTADARONESTA.
Multumesc, Diana!



Ingrediente :

- 1 pui mare
- 2 ardei grasi rosii
- 2 ardei grasi verzi
- 2 cepe mari
- 2-4 catei de usturoi ( cat de mult iti place usturoiul)
- 4 linguri de ulei
- 1 lingura pasta de rosii ( eu pun doua )
- 100 ml supa de pui ( eu fac dintr-un cub )
- 100 ml vin rosu ( eu pun alb ) demidulce
- cimbru verde
- masline verzi umplute cu gogosari ( eu pun doar verzi , ca nu prea gasesc )
- sare
- piper

Preparare:

Se portioneaza puiul , se rumeneste in ulei si se scoate deoparte , mentinandu-se cald .
In acelasi ulei se caleste ceapa taiata rondele ( musai , ptr aspect )si cateii de usturoi ( nu pe cel din casa :)) . se adauga si bucatile de pui , iar cand toate si-au luat gusturile si aromele , se adauga si ardeii taiati tot rondele, maslinele , supa si se lasa sa fiarba 15 min la foc mic , mititel .
Se condimenteaza cu cimbru , sare , piper dupa gust ( eu adaug si-un fir de busuioc ) si se da la cuptor pana se rumeneste de-ti lasa gura apa . Cu 15 minute inainte de a fii gata, punem si vinul.
SPOR LA LUCRU si POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...