sâmbătă, 18 septembrie 2010

Retete culinare - Cornetti cu iaurt

Reteta originala apartine lui Laura Adamache.
O reteta simpla si delicioasa! Eu m-am abatut de la reteta originala deoarece nu am aveam ingredientele necesare( dupa buget, ce are omul in casa).

Ingrediente:

- 250 g faina
- 125g iaurt cu fructe (yoplait cu musli)
- 125 ml ulei Cardinal (presat la rece, 100% natural)
- jumatate plic praf de copt
- un varf sare
- 1 plic zahar vanilat
- 5 prune
- zahar pudra vanilat

Preparare:

Amestecam faina cu uleiu rece, iaurtul, praful de copt, zaharul vanilat si varful de sare.
Asezam aluatul obtinut pe planul de lucru infarinat si il intindem intr-o foaie de aproximativ 0,5 cm grosime si o taiem cu o rotita sau cu un cutit in 8 triunghiuri. Prunele carora le-am scos samburii si le-am curata de coaja, le taiem bucatele si le punem in centrul fiecarui triunghi.
Rulam fiecare triunghi dinspre partea mai lata spre varf si asezam cornurile in tava de cuptor unsa cu ulei si tapetata cu faina (n-am avut hartie de copt). Nu le ungem cu nimic. Le dam la cuptorul preincalzit la 180 de grade pentru 15-20 minute, pana se rumenesc. Le scoatem si le pudram cu zahar pudra vanilat cat sunt fierbinti.
Sunt foarte fragede si aromate.
Pofta buna!

Un comentariu:

  1. Salut,
    Blogul GoldMidas.EU organizeaza un concurs pt bloggeri. Participand aveti numai de castigat si ma ajutati astfel si pe mine la un alt concurs, dar si la promovarea unei campanii ce spriina colectarea selectiva.
    http://blog.goldmidas.eu/?p=822

    Bafta si numai bine

    RăspundețiȘtergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...